Разом ми - сила!


Увага! «Проблеми та перспективи розвитку європейської освіти», 20-27 листопада 2016 р., м. Прага

22.08.2016 19:00

 

Шановні викладачі, науковці, аспіранти та студенти!
Празький інститут підвищення кваліфікації запрошує Вас взяти участь
в Міжнародній науково-практичній конференції
 
«Проблеми та перспективи розвитку європейської освіти» 
20-27 листопада 2016 р., м. Прага  

з можливістю одночасного стажування 
в Празькому інституті підвищення кваліфікації 
https://www.prizk.cz 

СЕКЦІЇ КОНФЕРЕНЦІЇ

1.       Інноваційні методи та технології в освіті.
2.       Крос-культурні комунікації, спільні освітні проекти та програми.
3.       Європейська гуманітарна освіта та її внесок в формування особистості та соціуму ХХІ сторіччя  
(філософія, історія, мистецтвознавство, культурологія, філологія).
4.       Проблеми та пріоритети розвитку фундаментальної освіти  ( математика, механіка, астрономія, фізика, інформатика і кібернетика, хімія, біологія, геологія, географія).
5.       Пріоритетні напрямки розвитку прикладної освіти  (медицина, фармацевтика, фізичне виховання та спорт, архітектура, технічні науки, сільськогосподарські науки, ветеринарні науки).
6.       Внесок соціальних наук та освіти в розвиток сучасних соціально-економічних процесів  (економічні науки, юридичні науки, психологія, соціологія, політологія, державне управління, соціальні комунікації, педагогіка).

ЗАГАЛЬНИЙ ГРАФІК 

1 день. 20 листопада. Неділя. Виїзд зі Львова. Нічний переїзд Львів-Прага.
2 день. 21 листопада. Понеділок. Прибуття в Прагу. Огляд міста. Поселення в готель. Відпочинок. Ночівля.
3 день. 22 листопада. Вівторок. Сніданок.
Реєстрація. Пленарне засідання конференції. Перерва. Секційні засідання конференції. Урочиста вечеря. Ночівля.
4 день. 23 листопада. Середа. Сніданок.
10.00-14.00 Стажування (аудиторна робота).
14.00-16.00 Секційні засідання конференції. Вільний час. Ночівля.
5 день. 24 листопада. Четвер. Сніданок.
10.00-12.00 Стажування (аудиторна робота).
12.00-17.00 Аналітична робота в малих групах. Вільний час. Ночівля.
6 день. 25 листопада. П’ятниця. Сніданок.
10.00-12.00 Стажування (аудиторна робота).
12.00-13.00 Підсумковий круглий стіл учасників конференції.
13.00-14.00 Вручення сертифікатів. Вільний час. Ночівля.
7 день. 26 листопада. Субота. Сніданок.
Виселення з готелю. Переїзд в Брно. Відпочинок. Нічний переїзд у Львів.
8 день. 27 листопада. Неділя. Прибуття вранці у Львів.

УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ

Організаційний внесок за участь у конференції складає 60 євро, сплачується по прибутті в Прагу на рахунок Празького інституту підвищення кваліфікації
До оргвнеску за участь у конференції входить: участь у пленарному та секційних засіданнях, участь в урочистій вечері з нагоди відкриття конференції, публікація в збірнику матеріалів конференції, отримання сертифіката учасника конференції, електронний фотодайджест (буде надісланий учасникам після конференції на електронні адреси) та загальноорганізаційні витрати.
Збірнику матеріалів конференції надається чеський код ISBN, матеріли конференції буде також розміщено на офіційному сайті Празького інституту підвищення кваліфікації.
Робочі мови конференції: англійська, українська, чеська, російська.

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДІ
В ЗБІРНИКУ МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

Мова тез: англійська, українська, чеська, російська. Обсяг тез – до двох сторінок формату А4 без таблиць і рисунків! Кількість авторів – один. Поля зі всіх сторін – по 2 см. Міжрядковий інтервал – 1,5. Розмір абзацного відступу – 1,25 см. Шрифт – Times New Roman, 14. Посилання на джерела згідно стандартів.

СТАЖУВАННЯ В ПРАЗЬКОМУ ІНСТИТУТІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Учасники конференції мають можливість за додаткову плату в 90 євро пройти стажування в Празькому інституті підвищення кваліфікації (72 години) з отриманням відповідного сертифіката по програмі підвищення кваліфікації: «Публікаційна та проектна діяльність в країнах Євросоюзу: від теорії до практики»

Програма складається з 2 модулів:

Модуль 1 (36 годин аудиторної та позааудиторної роботи): Публікації в західних журналах: теорія та практика

Практика, правила і традиції написання наукової статті в журнали, що входять до системи SCOPUS, Web of Science та інші.
Практичні рекомендації з написання статей.
Оформлення статті, правила цитування, оформлення бібліографії посилань – як це бачить шеф-редактор журналу.
Системи та індекси цитування наукових журналів, публікаційної активності та продуктивності вчених.
Системи SCOPUS і Web of Science в практиці.
Імпакт-фактор наукового журналу, індекс Хірша, цитування.
Мова академічного письма: як підготувати статтю для публікації в іноземному виданні.
Структура та оформлення статті. Цілі дослідження. Методика та аргументації. Представлення результатів, аналіз і полеміка по темі.
Стилістичні особливості академічного письма. Списки слів, що найчастіше зустрічаються та стилістичні патерни.

Модуль 2 (36 годин аудиторної та позааудиторної роботи): Управління проектами та грантовою діяльністю в освітніх організаціях

Проектний менеджмент: планування і підготовка проектів.
Індивідуальні та інституційні проекти.
Проектні та грантові можливості Євросоюзу.
Умови успішної реалізації проектів у ЄС (на прикладі Чехії, Великобританії, Ірландії).
Процедура подачі заяви.
Умови та вимоги до заявників.
Оформлення конкурсної документації. Методика і аргументація. Опис індикаторів і результатів проекту. Складання бюджету.
Case-studies.

У вартість стажування входить тільки саме стажування (лекції, семінари, майстер-класи, інша аудиторна та позааудиторна робота, консультації та інші види занять, які передбачено програмою стажування, сертифікат за участь у стажуванні). Вартість стажування (90 євро) сплачується по прибутті в Прагу на рахунок Празького інституту підвищення кваліфікації.

ОРГАНІЗОВАНИЙ ТРАНСФЕР ТА ПРОЖИВАННЯ

Організований трансфер, проживання та організацію вільного часу учасників конференції забезпечує туристична компанія «Алголь» (www.algol.com.ua). Вартість туристичної послуги складає 225 євро, куди входить трансфер за визначеним маршрутом, проживання в готелі три зірки зі сніданками (5 ночей, 5 сніданків) у двомісному номері.
Бажаючі мають можливість замовити туроператору факультативні екскурсії за додаткову плату. Перелік факультативних екскурсій надсилається туроператором при укладанні договору.
Бронювання місця в трансфері та проживанні здійснюється за умови попередньої сплати частини від загальної вартості туристичних послуг туроператору «Алголь» в еквіваленті 50 євро згідно рахунку, який буде виставлено туроператором. У випадку, якщо учасник з якоїсь причини відмовився від участі у конференції, вартість бронювання не повертається! Остаток суми, еквівалент 175 євро, сплачується на рахунок туроператора після отримання візи. Туроператор надає відповідний договір про надання своїх послуг.
При організованому трансфері кожний учасник укладає індивідуальний договір на обслуговування з туроператором «Алголь».
Оформлення віз та відряджень відбувається за офіційним запрошенням Празького інституту підвищення кваліфікаціїУчасникам конференції запрошення на конференцію та документи від туроператора для оформлення візи надаються після сплати бронювання трансферу та проживання та укладення відповідного договору з туроператором.
Консульський збір, послуги візового центру та страхування до оргвнеску за участь у конференції, вартості участі у стажуванні, або вартості трансферу не входять, та додатково самостійно сплачуються у відповідні інституції!
Увага! Учасники конференції можуть брати з собою супроводжуючих. Супроводжуючі особи оформлюють туристичні візи та оргвнесок за участь у конференції не сплачують.

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВІЗИ

Для отримання візи необхідно підготувати наступні документи: паспорт України, закордонний паспорт, довідка з місця роботи із зазначенням середньої заробітної плати за останні 6 місяців, довідка з банку по залишку на рахунку (з розрахунку 50 євро на день перебування за кордоном), медична страховка для виїзду за кордон.  Після отримання заявки, учаснику буде надіслано повний перелік документів, які необхідно підготувати для подання на отримання візи.

УВАГА! ДИСТАНЦІЙНОЇ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.

ТЕРМІН ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ І ЗАЯВОК

Всі, хто планує взяти участь у конференції, повинні надіслати заявку, тези доповіді та скановану копію першого розвороту закордонного паспорту на електронну адресу: confgalilei@ukr.net до 15 вересня 2016 р.!
Тема листа: Конференція-листопад Прага Прізвище та Ім’я учасника
Вкладені файли, які будуть відіслані на електронну адресу, повинні мати обов’язкові назви, а саме:
Заявка прізвище (учасника);
Паспорт прізвище (учасника);
Тези прізвище. Секція №… 

З питань оформлення віз та документів для перетину кордону, розподілу місць в автобусі та розселення, програми стажування та запрошень консультування надається:
Максименко Ірина, тел: 068 955 22 67; e-mail: confgalilei@ukr.net

—————

Назад