Разом ми - сила!


Наукова школа Марини Вікторівни Гриньової

Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності


 

Керівництво аспірантами та пошукачами:

Аспіратнти, які отримали ступінь кандидатів педагогічних наук:

  • Куторжевська Любов Іванівна. Підготовка майбутнього вчителя до роботи вихователем у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей-сиріт (2004).
  • Значенко Олена Павлівна. Формування інформаційної культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін (2005).
  • Федоренко Юлія Петрівна. Формування в старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови (2005).
  • Стрижак Світлана Володимирівна. Науково-методичні основи професійної підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін у вищих навчальних закладах (2005)..
  • Рибалка Олена Яківна. Формування готовності студентів біологічних факультетів до виховання у підлітків культури міжстатевих стосунків (2005)..
  • Білик Надія Іванівна. Моделювання процесу навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів (2005).
  • Пескун Світлана Павлівна. Дидактичні умови творчого розвитку старшокласників у процесі вивчення предметів природничого циклу загальноосвітньої школи (2006).
  • Литвинюк Людмила Вікторівна. Педагогічне стимулювання професійного зростання вчителів загальноосвітніх навчальних закладів (2007).
  • Даценко Олександр Антонович. Педагогічні умови діяльності дитячих творчих колективів Полтавщини (2007).
  • Шаповалова Людмила Всеволодівна. Реформування змісту університетської освіти сучасної Франції (2009).
  • Мороз Юрій Миколайович. Педагогічні основи організації оздоровлення молодших школярів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи (2009).
  • Колос Юлія Зіновіївна. Формування інформаційно-технологічних компетентностей майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки (2010).
  • Сорокіна Галина Юріївна. Формування функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку в процесі навчання технічних дисциплін (2010).
  • Свириденко Олена Олегівна. Педагогічні умови виховання здорового способу життя підлітків у дитячо-юнацьких спортивних школах(2010).
  • Кононец Наталія Василівна. Дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів аграрних коледжів(2010).
  • Денисовець Тамара Михайлівна. Виховання здорового способу життя соціально занедбаних дітей в умовах шкіл-інтернатів (2011).
  • Дяченко-Богун Марина Миколаївна. Педагогічні умови природоохоронного виховання старшокласників (2011).
  • Шупта Ірина Миколаївна. Підготовка майбутніх менеджерів АПК України до попередження конфліктів в управлінській діяльності(2011).
  • Попович Олексій Петрович. Виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл (2010).
  • Ворона Лариса Іванівна. Науково-педагогічна діяльність Боголюбова Миколи Миколайовича (2012).
  • Кращенко Юрій Петрович. Виховання лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування (2012).
  • Кирильчук Оксана Борисівна. Виховання риторичної культури старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу (2013).
  • Копилець Євгеній Вікторович. Виховання екологічних ціннісних орієнтацій підлітків у процесі вивчення загальної географії (2013).
  • Калініченко Ірина Олександрівна. Виховання підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища (2014).
  • Матвієнко Юрій Сергійович. Виховання соціально-активної особистості майбутнього вчителя в системі студентського самоврядування (2014).
  • Москаленко Олександр Миколайович. Розвиток педагогічного краєзнавства Полтавщини (кінець ХІХ-ХХ століття) (2014).
  • Мироненко Леонід Леонідович. Формування суспільствознавчих понять в учнів 9-10 класів у процесі навчання економічної географії (2014).
  • Агейчева Анна Олександрівна. Тенденції реформування дистанційного навчання в системі вищої освіти Швеції (2014).
  • Жамардій Валерій Олександрович. Формування спеціальних умінь і навичок студентів вищих навчальних закладів у процесі занять з паурліфтингу (2014).
  • Гончарова Євгенія Євгенівна. Диференціація навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних закладах (2015).
  • Рендюк Сергій Петрови. Розвиток пізнавальної діяльності студентів технічних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін (2015).
  • Корягіна Наталія Віталіївна. Підготовка майбутніх учителів до експериментальних досліджень з галузі природознавства (2015).
  • Бєляєва Наталія Вячеславівна Виховання професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів (2015).
  • Росенко Наталія Олександрівна. Виховання толерантних взаємин старших підлітків у процесі занять спортивними бальними танцями (2015).
  • Попович Галина Леонідівна. Методика формування краєзнавчо-туристичних знань у майбутніх вчителів географії (2015).
  • Кривошапка Ірина Василівна. Виховання толерантності майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури  (2015).
  • Іваниця Аліна Василівна. Педагогічні засади сімейного виховання студентської молоді (2015).
  • Вєнєвцева Євгенія Володимирівна. Виховання білінгвальної культури спілкування студентів вищих педагогічних навчальних закладів (2015).
  • Боловацька Юлія Ігорівна. Особистісно орієнтоване виховання студентів у культурно-дозвіллєвій діяльності вищого педагогічного навчального закладу (2015).
  • Гурська Ольга Василівна. Дидактичні умови реалізації інноваційних форм навчальної діяльності студентів коледжів у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін (2016).
  • Новописьменний Сергій Анатолійович. Формування базових компетентностей майбутніх учителів з основ здоров’я у процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін (2016).
  • Воскобойніков Сергій Олегович. Педагогічні умови формування професійної готовності фахівців інформаційної безпеки до захисту інформації з обмеженим доступом (2016).
  • Кундій Жанна Петрівна. Розвиток ідей жіночої медичної освіти у науково-педагогічній спадщині М. В. Скліфосовського (1836-1904 рр.) (2016).

 

ступінь докторів педагогічних наук:

  • Оніпко Валентина Володимирівна. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній школі (2012).
  • Ткаченко Андрій Володимирович. Професійний розвиток і саморозвиток особистості в творчій спадщині А. С. Макаренка (2014).
  • Куліш Сергій Миколайович. Традиції та новації у процесі підготовки науково-педагогічних кадрів Харківського університету у ХІХ – на початку ХХ ст. (2014).
  • Cас Наталія Миколаївна. Тенденції професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління: теоретико-методологічний аспект (2015).
  • Кононец Наталія Василівна. Дидактичні основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу студентів аграрних коледжів (2017).
  • Жданова-Неділько Олена Григорівна. Дидактичні основи навчальної взаємодії викладача і студента в процесі вивчення педагогічних дисциплін (2017).
  • Сайко Н.О. Теорія і практика підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціальної реабілітації молодших підлітків загальноосвітніх навчальних закладів, спеціальність 015 – професійна освіта (2017).
  • Комарова О. В. Теоретичні методичні засади формування знань старшокласників у процесі навчання біології», спеціальність 13.00.02. – теорія та методика навчання (біологія) (2017).